دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
امام جمعہ سکردو

حوزه، شیخ محمد حسن جعفری امام جمعه سکردو بلتستان پاکستان با ابراز تأسف فراوان از شهادت رهبران جبهه مقاومت گفت:  ستارگان مقاومت پیوسته در حال غروب هستند اما ان شاءالله به زودی موجودیت اسرائیل غاصب از صفحه روزگار پاک خواهد شد.

به گزارش گروه ترجمۀ خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام محمد حسن جعفری امام جمعه سکردو بلتستان پاکستان با ابراز تأسف فراوان از شهادت رهبران جبهه مقاومت گفت: ستارگان مقاومت پیوسته در حال غروب هستند، اما ان شاءالله به زودی موجودیت اسرائیل غاصب از صفحه روزگار پاک خواهد شد.

وی با ابراز نگرانی جدی از تنش ادامه دار در پاراچنار گفت: در ۱۲ روز گذشته راه در پاراچنار بسته شده و بار دیگر اوضاع متشنج است.

حجت الاسلام جعفری در ادامه از دولت مرکزی پاکستان خواست: با مقابله با اشرار منطقه، راه را فورا باز کند.
امام جمعه مسجد جامع شهر سکردو با اشاره به اینکه مردم پاراچنار مردم وطن پرست واقعی هستند، گفت : واگذاری زمین ها به توسط دولت انجام شده است، تصمیمات دادگاه های ما نیز در مورد آنها محفوظ است، اما آنها باید حقایق میدانی و خواسته های مردم را بدانند و در نظر بگیرند و آنگاه قضاوت کنند.
وی در ادامه توضیح داد: این تنها مشکل مربوط به اراضی نیست، بلکه زمانی که یک مشکل حل می شود، مشکل دیگری شروع می شود، بنابراین مردم باید هوشیار باشند تا گرفتار توطئه نشوند.
حجت‌الاسلام محمد حسن جعفری در پایان شهادت جانسوز سید صفی الدین را خدمت امام زمان (عج) تسلیت نموده و گفت ستارگان جبهه مقاومت پیوسته در حال غروب هستند اما ان شاءالله وجود اسرائیل غاصب از صفحه روزگار پاک خواهد شد و آمریکا و اسرائیل ذلیل و رسوا خواهند شد و حزب الله پیروز خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha